reklama

To podstatné, čo som sa naučil od detí. Časť prvá.

Sedím si takto na schodoch na námestí. Odrazu sa ku mne rozbieha čosi drobné z neďalekej reštaurácie a prisadá si ku mne. Prečo sa tak škeríte? – opýtal sa ma asi štvor-päť ročný chlapček

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Ja sa vlastne usmievam, ale to slnko...., mi svieti do očí. A tak sa...asi škerím, odpovedám mu.
- Ale prečo? Prečo sa tak vyškierate? Nástojčivo sa dožadoval odpovede...
- Pretože svieti slnko.
- A to preto sa smejete? Veď slnko svieti každý deň.
- Áno, ale nie vždy si to všimnem.
- A prečo nie? Ste slepý, keď ho nevidíte?
- Nie, nie som slepý, len si proste neuvedomím... že svieti.
- Tak potom ste slepý. Konštatuje chlapček a naťahuje si ruky.
- Nie, nie.... vlastne.... asi... Zakoktávam sa, snažiac sa z tejto pasce dôstojne vykrútiť
- Takže ste slepý. Moja mamka hovorí, že takým, ako ste vy, treba pomáhať. hmm... ešte nikdy som nevidel slepého. Máte aj bielu palicu?
- Ale nie, vidím celkom dobre, dokonca aj teba vidím, aha.
Usmievam sa a na znak svojho dôkazu mu brnknem po nose.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- "Mňa môžete vidieť. Ale keď nevidíte slnko, tak potom, potom ste slepý. A škeríte sa, aby si všetci mysleli, že ho vidíte...“

Oliver Sinay

Oliver Sinay

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodený v Bratislave, s domovom v Tatrách, so srdom v Ázii, žijúci v Prahe. Ešte stále mysliaci, vidiaci a počujúci, snívajúci, hľadajúci a objavujúci. S potrebou o tom všetkom občas niečo napísať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu