reklama

Nadránom

„Ten parfém… ten parfém je… fajn. Začervenala sa. Došlo mi, že to nie je parfém…  „Mám hlad, hovorí. Čo by si si dala?  kávu s  mätou, zašepkala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zase vymýšľa. A to sa mi na nej páči.
Dotýkať sa jej znamená nedotknúť sa a pritom pohladiť. Všade tam, kde to má zmysel.
Káva iba spomalí ručičky na hodinkách, aj to iba na chvíľu, kým neprestane hriať.
Do spevu drozdov v rannej modrej tme debatujeme o tanečných krokoch v sambe. Smejeme sa, akoby sa nestalo vôbec nič. A pritom sa pohol celý svet. Bližšie k oblakom, ktoré medzi hviezdami plávajú ako gigantické origami s krídlami.

Sadá hmla, vo vzduchu cítiť rosu. Gýčovo jej prechádzam prstom po chrbte. Mám Hirošimu nadosah, nič iné od odistenia už medzi nami neostáva. Myslím na to, čo bolo a dúfam v to, čo bude. Poriadne sa trasieme od zimy. Nádych a výdych, pekne po vzore zrýchleného tikotu hodiniek. Beží mi čas a jej nahota má navrch. Vlastne, prebrala nadvládu nad všetkým.
To ma desí.

„Pustíme si hudbu?" - opýtal som sa
A ona, tak spontánne a priridzene, tak nežne a živočíšne, tak naozaj
- splynula s tou rannou, drzou a protivne skutočnou hmlou.

Oliver Sinay

Oliver Sinay

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodený v Bratislave, s domovom v Tatrách, so srdom v Ázii, žijúci v Prahe. Ešte stále mysliaci, vidiaci a počujúci, snívajúci, hľadajúci a objavujúci. S potrebou o tom všetkom občas niečo napísať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu