reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Oliver Sinay

Oliver Sinay

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodený v Bratislave, s domovom v Tatrách, so srdom v Ázii, žijúci v Prahe. Ešte stále mysliaci, vidiaci a počujúci, snívajúci, hľadajúci a objavujúci. S potrebou o tom všetkom občas niečo napísať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Dopovedané.

Oliver Sinay

Dopovedané.

Toto bude čudné. Rovnako, ako všeko, čo sa mi s tebou spája. Asi by som mal byť nasratý, zlomený, zbavený spánku, alebo snov. Aspoň teda, hovorí sa to tak.

  • 30. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 865x
  • 3
Chýba mi Twist. Keď bol ešte rádiom...

Oliver Sinay

Politika Chýba mi Twist. Keď bol ešte rádiom...

Už som stihol v živote postrádať všeličo. A veru aj všelikoho. Po tých rokoch, už som si zvykol. Vždy to nejako prebolí, prehrmí, vyprchá, pretečie, prejde. A ostanú spomienky, so stávkou na istotu, radšej len tie pekné.

  • 17. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 2
Keď sa smeješ do dlaní...

Oliver Sinay

Keď sa smeješ do dlaní...

Vidím ťa, aj keď sa skrývaš. Si totiž zvedavá, a tak vykúkaš spoza veľkého stromu. Ešte chvíľu sa chcem tváriť že ťa nevidím.

  • 9. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu